Kızlar hamileliğimin başından beri yumurtadan tiksindim kokusuna bile tahammülüm yoktu. Bugün uzun süredir ilk kez sabah Yumurta kırıp yeyim dedim yumurtalarda epeydir duruyoru bozulmuş mu acaba diye şüphe ettim ama çok dikkat etmedim. Kırdığımda zaten direk dağılıyodu. Sonra pişirdim birkaç çatal aldım öyle çok da değil. Hem renginde değişiklik vardı hemde tadı güzel değildi sanırım bozulmuş dedim hemen yemeyi bıraktım. Sizce zehirlenme olur mu bebeğime bişey olur mu Allah korusun ya sürekli düşünüp duruyorum