Meyraise Kızlar merhaba, hamileyken korona atlatanlar neler yaptılar ? Kullandıkları ilaçlar, karışımlar ya da takviyeler vs oldu mu
Dilekcnkn Meyraise C vitamini , d vitamini ve Coraspin önerdi doktorum ve bol su . Bende meyve yedim ,bol bol su içtim , yemeğimi eksik etmedim , temiz hava al canım inşallah bir an önce geçer hafif atlatırsın
Kubra_K Meyraise bende aynı durumdayım bugün 3.gün şurada bekleyeyim çok geçmiş olsun canım bu arada..💜
Shnern Meyraise delta varyantı bugün 14. Günüm . Ben bu süreçte günlük 4 litre su içtim gece bile yanıma şişe koydum kalktikca içtim . Günde bir bardak bal limon zencefil karabiber karışımı yaptım içtim . Sabahları kan habimi aldim akşam yemeklerinden sonra balık habi içtim . Coraspin kullandım 100 mg . Bir bardak suya bir tatlı kaşığı elma sirkesi koydum içtim . Gece yatarken tereyağı pekmez karışımı yaptım öksürük için . Ve gece yine 9 damla d vit damla tükettim. Bide cam kozalak surubu aldım günlük 1 tatlı kaşığı. İçtim .
Meyraise Dilekcnkn Tesekkur ederim insallah hafif atlatırım, şu an sadece halsizlik ve hafif bas agrisi var, ilerlemez insallah 😕
Shnern Shnern bide et suyu kemik suyu tarzında günlük yedim sarımsaklı çorba gibi yapıp yoğurt ev yapi yedim
Shnern Meyraise 9 ay önce korona geçirmiştim ona bağlıyorum ilk başlar evet ağırdı ama dua ettim Kur’an okudum bide zeytinyağına 11 lillafi Kureyş oku sabah akşam bir çay akasigi falan ye . Ama bugün test verdim 14. Günüm hala pozitifim
Meyraise Shnern ben henüz 6+2 yim… Doktorumu aradım, henüz çok yeni bazen çocuk içeride çoktan ölebiliyor dedi… Sok oldum.. Allah’a sığınıyorum elimden geleni yapıp