Herkese selam, daha önce gormussunuzdur belki başlıklarımı, sık sık aktif kırmızı kanama ile hastanede yatıyorum iğneler serumlar vs. Hamileliğimin başından beri progestan kullanıyordum zaten çünkü kanama alanı vardı ama kırmızı kanama yoktu. Yan etkisi çok diye vajinal almaya başlamıştım . Bı sure sonra vajinal kanamalarım başladı.ignelerle kanama durunca vajinal devam ediyordum. Size soracağım şu—> vajinal almak acaba kanamayla ilişkili mi, deneyimleyen var mı? Ağızdan alsam kanamalarım biter mi acaba ?