secoz AsrafliGunel herşey yiyorum 😂 çok şükür bebeğim de sağlıklı doktor bi sorun problem yok gelişimi iyi demişti 🤭
FusunF AsrafliGunel ben normalde de yemezdim şimdi de pek yemiyorum fazla yemedikten sonra zararı olmaz bence
2-prensesannesiii AsrafliGunel 4. Gebeligim ama her canımın istediğini yedim yani ne olacak abur cubur da çok seven biriyim çayın yanına mutlaka birşey olması gerekir yani .😂 Tabi fazlasına kaçmamak şartıyla
Dilekcnkn AsrafliGunel Yiyorum canım çektikçe yani çokta abartmamak lazım böyle şeyleri ne olabilir ki anlamıyorum kendi düşüncem tabi herkesin düşüncesine saygım var 2 gebeliğim oldu ilk kez böyle tuhaf şeyler görüyorum doğumdan sonra biliyorum direk bebeğe etki eder ama hamilelikte gerçekten duymadım 🤷♀️
Dilekcnkn AsrafliGunel Valla canım cips de yiyorum, mısırda , dondurmada ve fasfood ’da yani ne olcak ben anlamıyorum bu benim kendi düşüncem şimdi linçlenmeyim kola fazla içmem , bitki çayları falan okey ama ne bilim tuhaf yani direk bebek yemiyor ki😂😂
jamila_95 Cips fast food falan ayda bir defa yerim mutlaka, hani hic yemedim desem yalan olur ama yememeye ozen gosterdim. Cola da ictim buz gibisinden canim cektiyse bir kere olur yani doktorum da soyledi aseriyosan olur hani her gun her gun olmaz ama
Susamtanem2 AsrafliGunel bunun ne kadar zararlı olduğunu sanırım burda hiç birimiz bilemeyiz abartmadan nefsimizi koreltmek için tabi ki yenebilir anne karnında olmasa da bebeğin dogduktan sonraki hayatında etki ettiğini duymuştum cips ve cola insanlarda şeker hastalığını tetikliyor diye biliyorum bir de bebeklerin damak tadı anne karnında oluştuğu için büyük ihtimalle sizden aldığı besinleri çocukluk döneminde de sevecek
elfmoom Susamtanem2 annem bana hamileyken sürekli kabak pırasa kereviz yemiş. bunca yıldır hiçbir şekilde tüketmedim sevmedim. çocukların cipse kolaya düşkünlükleri anne yediği için değil, tadı etkileyici geldiği için mevcut..
Sultanesat AsrafliGunel abartmadan yerseniz bişi olmaz canım bende yiyordum cekmecenin teki abur cubur la doluydu 😂😂🤭
Susamtanem2 elfmoom bilmiyorum 3.5 yaşına girecek kızım var eşim çikolata ve cips kola tüketir ben 15 senedir kola hiç icmedim kızım görüyor ama sadece 1 tane tadına bakıp bırakıyor benimde çikolata ve o tarz şeylerle aram yoktur eşim bamya yemez ama kızım bamya çok sever hatta geçen babasına ekşi ekşi yesene çok güzel diye zorluyordu 🤣 ben anne ve babadan damak tadının oluştuğuna inanıyorum çay icmem ama eşim cay sever kızımda seviyor Gebelik eğitimlerinde ve okuduğum bölümde bize anlatılan da bu yöndeydi nette de aynı şekilde bilgiler var ama her zaman herşey herkes için geçerli olmayabiliyor https://www.google.com/amp/s/www.posta.com.tr/amp/bebeklerin-damak-zevki-ne-zaman-ve-nasil-olusur-2061583 Annenin gebelik sırasında yedikleri bebek tarafından algılandığı için daha anne karnında damak tatları oluşur ve besin tercihleri şekillenmeye başlar. Bu verilere dayanarak baktığımızda anne karnında bebeğin tat alma duyusunun başladığını söyleyebiliriz.