Baharun2 [bilinmeyen] evet bende 11 de öğrendim detaylıda da aynı çıktı biraz da doktor ustalıgı sanırım
Minikmucizem1 [bilinmeyen] 36 haftalığım suan ve deqismedi :) 11+1 de %100 dedi bana da goster di hatta bak pipişi burda diye
KrlMlkSelmn Ben 14 üm ama hala öğrenemedim erken öğrenenlere hayran oluyorum gerçekten😀 Çok sanslısınız cinsiyeti bilmeyince çorap bile alınmıyor🙊
Fatma63 [bilinmeyen] canım benim arkadaşım midem bulantım olmadığını duyunca erkek sesi bende de yoktu erkekti dedi öylede çıktı ama alakası yok bence çünkü tanığım biri 9 ay boyunca kustu ve erkekti bebeği bünyeyle alakalı sanki
Hicrandgndmr [bilinmeyen] valla arkadaşım hiç alakası yok ben 6 kilo verdim 14 haftalık hamileyim geçen hafta öğrendim bende oğlum olacağını. Öyle şeylere hiç takılma yani canım 🤗
Nesoo [bilinmeyen] 12+6 da doktor tahmin etti. 16+2 de kesin erkek dedi. Detaylı ultrasonda da başka doktor erkek dedi canım