Ozbekfamily Kızlar pazartesi 37 haftalık oluyorum normal doğum için ne tavsıye edersınız çatı muaynesinde iyi dedi doktor çok hafıf darlık varmış sorun olmaz dedı😬
2prens1prensesannesi7 Ozbekfamily Hergün ılık suyla duş ıhlamur yada Meryem ana otu eğilip kalkma suyunuzu aksatmayın düzenli beslendiğiniz sürece olur
Sedasmsk Ozbekfamily bende 38+2deyim 1 cm acikligim varmış hiç demedi bna catin dar falan diye ama bol.bol yürü ve squat yap dedi bende ertesi günü squat egzersizleri yaptim pilates hareketleri yaptim acikligim ilerlesin diye perine masajı ve sıcak suda oturdum 1 saat sonra nisanim geldi 🤭 hala dogurmadim
Bakan54 Ozbekfamily sancin ne kadar baskinda.olsa hep yuru hastane odasinda inan faydasini goruceksin hic hareketsiz kalma agrim var diye devamli yuru ve egil kalk allah yardimciniz.olsun😊
1Tubii Ozbekfamily kuzeminim almanyada. Oradaki Drlar günler gelince sık sık ilişki öneriyormuş, her gün gerekirse yapın diyormuş, spermler o bölgeyi gevşetip yumuşatıp açılmaya ve hızlı doğuma yardımcı oluyormuş. dedi bilginiz olsun 😊