basakgelmis- Merhaba 38+3 günlük hamileyim dün kontrole gittim bebek daha kanala inmemiş doktorum 30 ağustosa kadar bekleyelim 30 Ağustos’ta doğumunu başlatırız dedi o zamana kadar kanala girmezse eğer normal doğum olur mu
2prens1prensesannesi7 basakgelmis- Bebeklere hiç belli olmuyor bende öyleydim son ayıma kadar aşağıda durdu erken doğacaktı son haftada planları yaptık 2 gün sonra doğum kanalına inmişti normal doğum oldu 😍