Fidashka Nur ismi diyince artık bunaldığımı hissediyorum. Ne isim bulsam eşim sonuna Nuru ekliyor. Üstelik eltimin kızının ikinci adıda Nur. Ne gerek var aynı ailede aynı isimden iki tane olmasına. Yanlış mı düşünüyorum acaba. İçine sinmeli insanın evladına koyacağı isim. Hoşlanılmayan bir isim koymak en korktuğum şeylerden biri.