Boncuk123 Kızlar geçen gün bir video izledim kadın şerbetli tatlıyı buzluğa koyuyor, yemek isteyince çıkartıp fırına atıyordu. Hiç deneyen oldu mu?
Denizyildizii Boncuk123 kayınvalidem baklava yaptigi zaman bir kısmını buzluğa atiyor. Çıkarıncada cok güzel oluyor. Çıtır çıtır
kubratskya_ Boncuk123 yok şerbetsiz attım şerbetli şekerleniyo çünkü çıkardıktan sonra şerbetini ekledim..
Mom872 Boncuk123 baklava koymuştum hiç bir şey olmuyor, bide revani de deneyeyim dedim revani çok kötü olmuştu.