Ben 7+3 haftalık hamileyim normalde çok sevinmem lzım çünkü rahat bi gebelik geçiriyorum. Ama işte insana rahatta batıyor 😂 belirtisiz bi şekilde bu güne geldim ne gögüs hassasiyeti nede başka bişey 🤷🏻♀️ Hiç biri olmadı . Aranızda bu şekilde olan var mı