Ogretmenim7 Annelerim sezaryen düşünenler için doktorlar yinede çatı kontrolü yapıyorlar mı? Yoksa normal dogum ıcın mı sadece ben öyle biliyorumda
Umudunukaybetme-1 Ogretmenim7 sezeryan karar verildi yapmıyorlar eğer normal olsaydı ebeye göndericem diyordu artık o da çatı muayenesi yapacaktı sanırım 😎
Merveee34 Ogretmenim7 sezaryen olacağı belliyse ve bir sıkıntı yoksa muayene etmez . Ama nst de sancı çıkarsa alttan mutlaka bakması gerekir
Hande59 Ogretmenim7 normalde çatı muayenesi yapılmıyor ama sancı kasılma vs olursa alttan açılma var mı diye kontrol ediliyor
Mom726272 Merveee34 ay evet ya sezeryan gününden önce acil ani bişey olursa alttan muayene yapıyolar 🙄 hiç istemiyorum ama bakacaklardır mecburen diyorum inşallah sezeryan gününden önce acil bişey olmaz sakin sakin giderim
Merveee34 eylul02 nst de sancıyı gördüğü zaman bakması gerekiyor .Açıklık var mı diye . Bilemiyorum her yerde aynı mı ama bana öyle yapmışlardı .Sezaryen olacağı belli olduğu halde çok alttan muayene oldum .