A-A-K 36+0 oldum bu gün kaynanam daha bir Ay var diyo erkek bebek tam 40 tamamlar diyo bide ilk gebelık gerçekten böyle mi ya 🙁
Zehra9616 A-A-K her insanin parmak izi nasil farkliysa hamileligide oyle ben oglumu 42+3 te dogurdum belli olmaz o canm bence takilma 😊
Deletedmom93428 A-A-K bende erkek bekliyorum ve ilk gebeliğim bende tam 36+0 oldum bugun inşallah o kadsr beklemez
ikicocukluannee A-A-K kız kardeşimin erkekti 43+0 da hala gelmemişti sezeryan yapıldı ablamın kız 42 de gelmeyince sezeryan yapıldı benim kız 39+6 da geldi bence biraz genetik ile alakalı 🤷♀️ Bizimkiler çıkmamakta baya direnmiş 😅
-ilk-gebelik A-A-K bir şey soracağım ben de 34+0 karnınızda alt kısımda yumusama oldu mı içeri doğru girdi sanki bebek
A-A-K @Deletedmom93428 inşallah ya ben bide yenı doğum iznine ayrıldım ve iznımden gıdıyor suan 16 kasımda iş bası yapacam bir an önce gelsın en azından vakıt gecırım emzıreyım bol bol ☹️☹️
Iremsude A-A-K benim ilk gebeligim 38+1 iz son adete gore ama hala daha dogum yok bende oglan bekliyorum cok bekletmesin istoyorum kardesim var suan 8 yasinda annem onu tam 42. Haftada sezeryan ile dogdu kiz onunkide gorumcemin de kiz oda 40+2 de dogurdu bence her zaman ayni olmuyor sag salim saglikla gelsinler ama gozumuz yollarda kavusmak istiyoruz artik😊😊🥰
Yenianneadayi2208 A-A-K arkadaşım 3 hafta önce 38. Haftada doğum yaptı. Bu değişkendir genelleme yapmak ne denli doğru bilemiyorum 🤷♀️
Medusa Son ay ananas yiyin haftada 2-3 gün eğer su azlığı yoksa. Eşinizle beraber olun vs. Bunlar doğumu tetikleyen şeyler örneğin.
MerveNuh A-A-K benimde 38+6 ama daha gelen yok ilk doğum olacak nasip olursa görümcm 40 haftalıkken normal doğum yapmış normalde erkek beklemez kız bekler diyorlar ama öyle olmuyormuş
aydemirtas A-A-K bebekden bebeğe değişiyor o durum. 2 oğlum var ilki 37+0 da doğmuştu ikincisi de 36+2 de doğdu 🙂 kendileri ne zaman isterse o zaman geliyorlar. Mesela kuzenimin oğluda 41+3 de doğmuştu