Mom726272 Gnerbeb_12 normal canım son aylarda daha çok hissedilir ilk gebeliğim de de son aylarımda daha sık hissediyodum
cidolila Dilekcnkn aaa ölemi bende bu hafta yaşadım dedim ne oluyor çok şaşırmıştım yarın kontrole gidince soracaktım
cidolila Dilekcnkn vallahi siz yazamasanız bilemeyecektim ilk olunca acemiyim bilmiyorum kendi kendime diyorum liloş coştu 😇
cidolila Gnerbeb_12 ah tecrübesiz ben şuan ögrendim bendede dediğim gibi bu hafta oldu dedim ne oluyor acemilik işte
Bebegim4 Gnerbeb_12 25+1 haftalığız yaklaşık 1 hafta 10 gündür hıçkıyo 💙 endişe etme bizim burda öyle olunca büyüyo gelişiyo hıçkırır derler ama bilemiyorum ama çok güzel 🥰💐
Dilekcnkn cidolila Ben iki gebeliğimde de hissetmedim daha doğrusu bilmiyordum bile 😂😂 bunda öğrendim sanki ilk gibi 😂😂