Melike-emir aynısın35+3 de başıma geldi. Gece oldu bende. Sabah doktorla konuştum muayane olmaya gittim. Hafif açıklık vardı. Bebek baskı yapıp kendini çekiyor, artık hazırda bekleyelim dedi. 36+2 yiz şuan herşeyimizi hazırladık bekliyoruz. Muhakkak muayene olun. Bazen nişan baz nde enfeksiyondan olabiliyor