KardelenYunusEva Kızlar merhaba 3 gün sonra doğumum var Allah izin verirse korse öneriyor musunuz işe yarıyor mu toparlayıcı olarak ???
Esan KardelenYunusEva benim doktorum sezaryenden sonra takmami oneriyo. Bende aci durumuma gore takmayi dusunuyorum. Ablam da takmisti hemen sorun olmamisti
minnakvearas KardelenYunusEva ben arastirdim biraz onu kimisi 40 ini bekle diyor ozellikle sezeryandan sonra rahimin eski lokasyonuna donerken takarsan sikinti oluyormus bu sefer rahim sarkmasi falan o tarz seyler cikabiliyormus brn beklerim 40 i yani
belisslinaa KardelenYunusEva doktorum takmamalı önerdi 9 gün oldu doğum yapalı takmadım zaten ufacık kaldı göbeğim