Parsss merhabalar benimde plesenta eski sezeryan dikişime yapışıkmış ameliyat esnasında kanama çok olur yada rahmini alabiliriz dedi doktor ve büyük ihtimalle ankara yada kayseriye sevkli göndeririz filan. Allahıma bin şükür bu ana kadar hiç kanamam olmadı,sadece arada bir kasık ve belimde ağrı oluyor adet olacakmışım gibi. Bende doğumdan çok korkuyorum gerçekten Rabbim yardımcımız olsun inşallah 🤲🏻🤲🏻 23+4 üz