Duygu0621 Tecrübeli anneler , 14 haftalığım ilk gebeliğim ve göğsümden su geliyor normal bi durum mu ?
SayeMom Duygu0621 kendi kendine mi geliyor siz mi sıktınız? Benim hiç öyle bişeyim yok aynı gün aynı haftadayız 🤷🏼♀️
Dilekcnkn Duygu0621 Benim 17 haftalıkken geldi böyle damla damla şeffaf sarı bir su o şekilde mi canım
Mom726272 Duygu0621 ilk gebeliğim de 20 haftalıkken olmuştu o bebeğinin ilk sütü canım doğumdan sonra da bol sütün olsun inşallah 💛 2. Gebeliğim bu henüz gelmedi bende 33 haftalık hamileyim ama geçen var mı diye sıktım çıktı azcık 😅🤭endişelenme bende ilkinde korktum dedim bune
Duygu0621 SayeMom ucunda beyazlık vardı bi alıyım dedim alırken ıslaklık geldi biraz sıkınca tam fark ettim
Liyuzamom Dilekcnkn benimde o şekilde oluyor genelde kuruyken fark ediyorum bazen de ıslaklık oluyor öyle fark ediyorum sebebi var mı acaba ya
Dilekcnkn Duygu0621 Tamam canım normal bir durum bende korkmuştum doktorum normal demişti benim 29 haftalıkken de öyle baya akmıştı göğüs pedi almak zorunda kaldım ama sıkma sakın
Dilekcnkn Liyuzamom Yani iki gebeliğimde hiç gelmedi bunda geldi herkeste farklı artık süt oluşumu oluyor sızlama oluyor dolunca normal yani süt dolduğu için
Duygu0621 Liyuzamom ben korkmuyorum normal şeylerdir elbette ama bilmediğim için sebebini tecrübeli annelerden saolsun öğreniyorum ☺️👍🏼
yuvamerve17 Duygu0621 benim 34 de anca geldi 38+5 deyim hala çok az geliyor ve sütüm de hiç gelmedi. Yarın da doğumum var