Yasemin_in68 @Deletedmom9823 canım Nası oldun doktora gittin mi ?? Bugün de pazar aksi gibi bi acilde falan nstye girsen
Deletedmom9823 Yasemin_in68 hafifledi beybi sadece belime vuruyo şuan hafif hafif iyice geçmesini bekliyorum yoruldum valla sancı çekmekten çok uykusuzm
Yasemin_in68 Deletedmom9823 kuzum bi git nst ye gir bence herkesin ağrı eşiği aynı olmuyo belki açılman vardır falan