30 haftalik hamileyim ve en baştan beri takibimi yapan doktorum bugün itibariyle hastane değiştirdi ne yapacağımı şaşırdım 🙁 doktor değişikliği mi yapmalıyım yoksa hastane değişikliği mi
Doktorum ve hastaneden memnundum çünkü sizce hangisini değiştirmek daha mantıklı