ylzsa hiç korkmayın. Bu benim 2. Gebeliğim ve ilk doğumu suni sancı ile normal doğurdum.
Suni sancı nın tadına bakmama rağmen, zerre doğumdan korkum yok 😁 çünkü bebişlerimiz yolunu öyle güzel bulup geliyorlar ki. Hele de doktorunuz, ebeleriniz iyiyse şahane… Benim eşim yanımdaydı en büyük destekçimdi ve yine eşimin bana refakatçi olmasını istiyorum.
Ben kendi adıma konuşayım son 2 saat sancım aşırı yoğunlaştı, evet kolay değil ama bir şekilde dayanıyorsun ve geçiyor.. Düşünsenize sonunda bebeğinize kavuşacaksınız, mis kokulu birşey olacak yanınızda 🥰 hep bunu hayal ederek o süreci geçirin. Doktorunuza danışarak 32 33 haftadan sonra perine masajı na başlayın.. Normal doğuma en büyük destekçi. Ayrıca yürüyüş yapın düzenli olarak. Sakin olun o süreçte.. Çünkü siz ne kadar stres yapıp kendinizi kasarsanız, o kadar zorluyor.. Allah yardımcınız olsun. İnanın korkulacak birşey değil, olsa ben 2ciyi doğurmayıı düşünmezdim. Millet çatır çatır doğum yapıyor 2 3 4….☺️ Sizde yaparsınız.. En zor ama en güzel şey🥰