Doğuma girebiliyorlar diye biliyorum bende nasipse yüzyılda yapıcam eşim çok istiyor girmeyi bi sıkıntı çıkarmıyorlar. Ayrıca Tuğba hanım devletle alakalı soru sormuşsun; öyle bir kaydım olsun belki bir anda oraya gitmem gerekebilir diye dün Farabiye gittim Celal diye bir doktor 37+5 im bu arada nst ye gönderdi dedilerki nst de kalbi çok hızlı atıyo bir iki de sancın var doğumhaneye için orda takip etsinler. Ama ben ne ağrı ne sancı hissetmiyorum. Neyse doğumhaneye indim sıra bekliyorum önümde 7 kişi var ve içeri nst için 1 buçuk saatte bir insan alıyorlar azar bağırma vs çabası tabi benim aklım gitti bebeğin kalp atışlarına bu arada doktorum yüzyılda Çiğdem hanım. En ufak bi sancı gördüğü anda aşağı doğumhaneye gönderip suni sancıyla doğurtuyormuş devlet meğer. Bana oksijen ve serum takıcaklardı koskoca eğitim araştırma hastanesinde serum ve oksijen yok düşünün. Sonra eşime bizim burda ne işimiz var dedim korkuyorum bir yandan tabi stres oldum kasılmamda başladı gittim doktoruma yüzyıla, nst ye girdim tekrar kalp atışları normal çıktı herşeyi çok güzel doğum pozisyonunuda almış dedi içim rahatladı vallahi. Yani diyeceğim o ki imkânınız varsa adım atmayın insan gibi muamele yapmıyorlar ayrıca dün devlettteki doktor ultrason için geç uzan dedi uzandım jel sıkıyorlarya karnımıza son kutudaki jeli sıktı bana kutuda jel bitmişti kutuyu bana doğru bi fırlattı yatarken kendimi zor tuttum cingar çıkartmamak için Allah tan eşim içeride değildi. Daha bir sürü şey tabi. O yüzden hiç tereddüt etmeden medardada yüzyılda da yapabilirsin doğumunu. Kuzenim medar da yaptı çok memnun kaldı. Bende kendi hastanemden çok memnunum. Rabbim bi nefeste kurtarsın hepimizi İnşAllah ☺️