Hanımlar eşim 5 gün önce Corona virüse yakalandı şu an karantinada bende 37 haftalık hamileyim doğumuma 15 gün kaldı ve bugün boğazlarımda ağrı ve kuru öksürük var korkuyorum acaba bende mi virüsü oldum ne yapmalıyım lütfen yardımcı olun artık ağlayacak gibi oldum çünkü gerçekten çok korkuyorum bebeğime birşey olur diye hastaneye gitmeye de çekiniyorum ne yapmalıyım