Aysell88 hmm doğru ya bende 28 haftalıkken yaptırmıştım aç gitmen gerek sabahtan git daha iyi olur bende Bi açken kan verdim Bi de eczaneden glikoz aldırdı hemşire onu içip 1 saat sonrasında kan verdim o kadar içerken zorlandım tadı güzeldi ama aç karna olunca az Bi bulantı yaptı midem bulanıyor dedim hemşireye kusarsan iptal olur herşey dedi direndim direndim geçti şükür 😇