Leylayz Merhaba arkadaşlar 11 haftalık oldum ancak şimdiden rahat uyuyamıyorum bir sağa bir sola yüz üstü ve sırt üstü uyumaktan çekiniyorum şimdiden, birşey olacakmış gibi sizde de böyle bir durum var mı
Ayseee4238 Leylayz karnın çıkana kadar rahat uyuyabilirsin bende senin gibi daha gebeligimi öğrenir öğrenmez yan yatmaya çalıştım hep şimdi pişmanım keşke ilk haftalar rahat rahat yatsaymisim karın büyüdükçe zaten yatmak imkansız hale geliyor. Ama yan yatmaya alışma sürecide uzun sürüyor 2ay falan zorlanmış alisamamistim
isimsiz1i Leylayz 33 haftamdan beri sırt üstü yatıyorum tabi 24. Haftadan sonra hafif oturma pozisyonda yatmaya başladım çok rahat uyuyorum arkama 3 yastık ayaklarıma 1 yastık
eylusko Leylayz 11 hafta da minnacık olduğu için bebek istediğiniz gbi uyuyabilirsiniz . en şanslı dönemleriniz. isterseniz yüz üstü yatin. 35 haftadayım ne saga ne sola ne sırt üstü hiç bir şekilde yatamıyorum.😭
Ayseee4238 Leylayz valla genelde çoğu kişi karın büyüyene kadar o pozisyonda yatabiliyor bebek daha minicik fasulye kadar olduğu için çok sıkıntı olacağını sanmıyorum ama sizin içiniz rahat etmiyorsa yatmayın tabi ben yatmiyordum.ama çoğunluk yatıyor.
Leylayz Ayseee4238 Evet hep yüzüstü pozisyonda uyuyunca şuan zor geliyor ve psikolojikmen rahat etmiyor insan, araştırdığım kadarıyla da sorun yok deniyor ama işte🤭
Leylayz isimsiz1i Çok sağolun öyle yapmaya çalışırım, siz de umarım tez zamanda sağlıkla doğurursunuz
Seymit Leylayz ya valla ben ilk üç ay çok rahat yattım yüzüstü bile yattım. 4. Ayın ilk günü karnım bi çıktı 😂 sivri bir minik top şimdi bütünngece dönüyorum bi sağ bi sol 😂
Leylayz Seymit Evet zaten belli bir aya gelince rahatsızlık veriyor şişkinlik, rahat uyumuya çalışırım artık benimkisi tamamen psikolojikmen