Aysenur-yurt Meraba sevgili anneler ben erzurumdan katılıyorum şehir hastanesine gidiyorum kontrollere yakın zaman da doğum yapan oldumu hastane ortamı ve doktur davranışları nasıllar hasta odası vs birde bilginiz warmı şehir hastanesin de suda doğum warmı
bahtnurr1 Aysenur-yurt şehir hastaneleri henüz o kadar gelişmedi , Buhara düşünüyorum doğum için ama hiç gitmedim bilmiyorum nasıl olacak
Ladybird25 Aysenur-yurt ben yaptım canım 36 gün önce çok memnun kaldım ebeleri doktorlar çok ilgiliydiler buhar yanında devlet hastanesi gibi kalıyor bence servisleri de çok güzel ve temiz odalar iki kişilik saat başı seni ve bebeği kontrol ediyorlar Doğumhanede odan kendine özel duş dolap herşey var sana özel
Aysenur-yurt bahtnurr1 bahtnurr1 doğru haklısın bende internette okudum biri yapmış suda doğum ama doğruluk payı ne bilmiyorum
Aysenur-yurt Ladybird25 verdiğiniz bilgilerden ötürü çok teşekkür ederim Allah razı olsun doğumdan önce bunları duymak rahatlattı peki normal doğum mu yaptınız yoksa sezeryan mı
Ladybird25 Aysenur-yurt kontrollerimi eda bingül ile ilerledim çok memnun kaldım Doğuma Tapanoğlu vardı benim doktorum yıllık izinde idi
Ladybird25 Aysenur-yurt şuan izinde zaten ama imkanınız olunca tavsiye ederim çok anlayışlı ilgili her ne sorsam rahatlıkla sırabildiğim ve güzelce cvplayan bilgilendiren bir doktor bazıları çok sert mizaçlı sormaya korkuyorsun ama ben hiç yaşamadım öyle bir şey