muzicemsu doktorum bana istediğin şekilde yiyebilirsin demişti. Haşlanmış, omlet olarak hatta menemen ya da kıymalı yumurta şeklinde bile yiyebilirsin çeşitlendir demişti. Ama son zamanlarda nem de ne şekilde yaparsam yapayım biraz zorlanıyorum özellikle haşlanmışta daha çok zorlanıyorum sıcaklarda kokuyor😒