Merhaba kızlar doğum yapalı 4 gün oldu ilk günü suyum geldi hiç hesapta yokken doğum başladı erkendi henüz o gün buraya yazmıştım sağ olun çok yardımcı oldunu stresimi burada sizinnle yendim 🙏😊 ağrı sancı olmayınca da sezaryen oldum
çok çok rahat geçti Allah hepimize böyle bir ameliyat nasip etsin diyeceğim sezaryen olacaklar için gece 11 de doğum oldu sabaha kadar zatwn bir şey hissetmedim sabah da hemen ayağa kalktım 4 gündür de sanki ameliyat öncesi gibi rahatım ki ben önceden laparoskopi olmuştum ve 1 hafta oturup kalkamamıştım o yüzden korkuyordum ama hiç hiç acım olmadı Allah’ıma şükürler olsun bebeğim biraz küçük
sütüm de hemen gelmedi ama şimdi geliyor 3. Gün gelmeye başladı maline aldım sağıyorum veriyorum arada ve emziriyorum
sorularınız varsa bekliyorum umarım hepiniz güzel bir hamilelik ve doğum geçirirsiniz ❤️❤️❤️