Ask97 Merhaba yaklaşık olarak 14 haftalik hamileyim midemde reflü çıktı. Bir şey yiyemiyorum hep çok şiş ve sürekli kusma ihtiyacı hissediyorum ![hazmedemedigim için acaba başına böyle bir şey gelen var mı varsa yardımcı olabilir misiniz
Denizfdn Ask97 bende gebelikten once reflu yara gastrik hepsi var bacim hic bisey iyi gelmiyo sadece sade soda ve hafif yemekler bol su
Burcu4135 Ask97 7.haftadan berı refluyum cok cektım. Pulcet dıye bır mıde koruyucu var doktorum onu verdı rahatladım sukur. Bebege de bır zararı yok doktorunuza danısın derım.
Beyzamom Ask97 Hazimsizlik varken soda iç. Yemekleri az az ye. Birde kabız olmamaya dikkat et. Bende 25 haftaligim ama hala reflü var hamilelikte oluştu
Ask97 Beyzamom ya bir gün kabizsam diger gün ishalim nasıl olacak bilmiyorum bir türlü düzen oluşmadı