Merhaba sevgili anneler,
Detaylı ultrasona girdiğimizde doktor bebeğimizin kalbinde parlaklık gördüğünü fakat kötü bir durum oluşturacak destekleyici başka bir şey görmediğini söyledi. İlerleyen haftalarda kendiliğinden yokolabiliyormuş bebek takip edilecek..
Aynı durumu yaşayan annelerimiz var mı ? Kendiliğinden kayboluyorsa bile kaçıncı haftalarda kayboldu acaba ?
Şimdiden teşekkür ederim 🌸