islimm__66 57 günüm kaldı kızlar doğuma ama heyecan olduğu kadarda korku var kafama taka taka psikolojim bozuldu resmen bu durumu atlatamıyorum😥 evet anne olmak evlat sahibi olmak çok güzel bir duygu ama işte insan ister istemez korkuyor
janeeyre114 islimm__66 Ahh günlerimiz çok yakın, benim de 59 gün kaldı, seninle aynı duyguları paylaşıyorum, doğumdan çok korkuyorummmm 🥺
aazlize islimm__66 benimde ilk gebeliğim 8 günüm kaldı bende aynı duygular içerisindeyim malesef bütün duyguları aynı anda yaşıyormuşum gibi.