tazeannecik1  12+5 şuan doktor söylemem erken dedi ben çok merak ediyorum yaa belki keseye göre falan tahmib eden olur https://resmim.net/i/RyHWM
Aysegulayy tazeannecik1 canım bende 12+2 doktor çok erken dedi bana da ama bazılar 2 bucuk aylıkken bile belli oluyo bende anlamadım bisi valla
tazeannecik1 Aysegulayy evet yaa benim arkadaşım 12. Haftada öğrendi hatta kız bebek yani doğurdu bile 🤷🏽♀️
Aysegulayy tazeannecik1 valla canım bebekten bebeğe değişiyor galiba 12 de göstermedi 13 de gitsem gösterirmi acaba
tazeannecik1 Zumra_tuba1235 canım https://resmim.net/?lang=tr bu sayfadan hesap aç oraya resim at bağlantı kopyala buraya yapıştır öyleyim oluyor