Merhaba kızlar
Covit döneminde idari izin 24 . Haftadan başlıyor . 32. Haftadan itibaren de doğum iznine ayrılabiliyoruz değil mi ? Başka bir değişiklik var mı ? Birde idari izne ayrılmak için elinde dilekçe örneği olan paylaşabilirse çok sevinirim 🌸