00000 Merhaba anneler 24 haftadan itibaren iş yerinden idari izinli sayılıyormuşuz ben özel sektörde çalışıyorum bu durum sadece devlette çalışanlar için mi geçerli acaba bilgi alabilir miyim sizlerden?
Kkbbra 00000 Özel sektörde her zamanki gibi 32. Hafta çalişma şartı çok kötü bende özel sektör de öğretmenim 2 ay daha bekleyeceğim 7, 15 olunca rapor hakkı doğuyor.
nursahcetin Mellisssa Kereminannesiiiiiii peki kaldırılmadı mı ? Ben sanki koronavirüs kapsamındaydı şu anda kaldırıldı die biliyorum ama siz detaylı biliyor musunuz acaba
Masalminik nursahcetin hayır kaldırılmadı genelge güncellendi. Hamileler ve kronik hastalar için idari izin devam ediyor
Mellisssa nursahcetin hayır malesef özelde byle bişeyi kabul etmıyorlr sadece kamuda gecerlı bnde 32. Haftamı beklıyorm
nursahcetin Mellisssa özelde kabul etmemeleri çok yanlış bence risk aynı risk sonuçta umarım değişir ve kullanabilirsiniz böyle bir hakkı
00000 Bilgilendirmeler için çok teşekkür ediyorum özel sektörsen bak başının çaresine mantığı devam anlaşılan