Nişan olabilir evet programda da yaziyodu sarı kahverengi kırmızı olabilir diye . Ama nişan geldiğinde hastaneye gitmek şart değil. Sancılarının tutunca ve hatta sancılar sıklaştığinda gitmek daha mantıklı. Kadın doğum acil varsa gittiğiniz hastanede tabiki bakıyolar. Doğum vakti geldiyse doğumu da yaptırıyorlar. Benim gittiğim hastane öyle yani. Bı çok kadının gece yatisi filan yapiyo