Ankakusu35 yukarı çıkmasını bende bekledim ama olmadı detaylı ultroson yapan doktor bile okadar aşagıda ki o kadar yer var burda duruyor demişti düzelmedi hiç. 31 haftada 30 mm di kısalık yok uzun zamandır iğne yaptırdığım için olmadı heralde. Muayeneye gittiğimde ne söyleyecek durumumuza bende merak ediyorum açıkcası