Durussss Gamzeyldrm benimde ilk haftalarımda titrercesine üşümelerim oldu zamanla geçti kan tahlillerim temiz çıkmıştı
balarisi06 Gamzeyldrm başlarda öyle oluyor valla kalın çoraplar patikler takılırken sonra da ateş basmaları bunaltılar başlıyor 😁 ayaklarımı duvara dayıyorum serinlemek için içim yanıyor
SelinDerin Erkek bebekte ayaklar üşür derlermiş, kız bebekte anneyi sıcak basarmış, bende de var o üşümeden 🙈 ilk bebeğim kızdı öyle Bi üşümem olmamıştı, bakalım şimdi söylenti doğru çıkacak mı 🤭
Durussss SelinDerin aynen kızımda hiç üşüme olmadı Allah nasip ederse bu erkek yaz ayında üşümekten üzerimi örtüyordum
Merveevrem18 Gamzeyldrm ilk haftalar o kadar çok üşüyordum ki kat kat giyinmeme rağmen ısınamıyordum doktora sordum ve ilk haftalar normalmiş canım şuan 26+4 haftalık hamileyim ve üşüme yok zamanla geçiyor canım merak etme ben 4. Ayıma kadar üşümüştüm donuyordum resmen 😅☺️
SelinDerin Durussss Durussss sağlıkla kucağına alırsın inşallah canım, kaç haftalık sın 😊 ben 9 haftalığım merak ediyorum cinsiyeti, bakalım sağlıklı olsun da 🤲
ElifBademmm Gamzeyldrm bende nerdeyse 9 ay boyunca yaşadım üşümeyi gayet normal sanırım tahlil felan yaptırmadm ama siz doktorunuza danışın yinede
Gamzeyldrm SelinDerin Amin inşallah🙏🏻 8+3 haftalığım canım😊 Bizde çok merak ediyoruz cinsiyetini Sağlıklı olsunlar da👼🏻👶🏻