135 Kızlar ben 23 gün oldu adet olalı test yaptım ama negatif çıktı adetime de 2 gün var daha ama günlük akıntımda kahverengi lekelenme var çok az ama acaba yerleşme kanaması mı
Esmanur1905 135 bende 20 gün oluyor canım olalı bende olmadı lekelenme test yaptım benimde negatif çıktı inşallah hamileyizdir canım 🤲🤲