canselbalta Anneler merhaba 7 haftalık hamileyim aşırı mide bulantım var. Neredeyse 24 saat kusamıyorum da her zaman korkardım kusmaktan. Yanlarım belimde ağrıyor. Nane limon de falan içsem birşey olur mu 🙏 tavsiyelerinizi bekliyorum
Hayalllllll canselbalta boşuna ugrasma doktorunu ara ben hayla çekiyorum onu ve 30+2 yim düşün yani prilam falan fayda etmedi onzdy 8 mg kesti bulantmi 4 değil 8 doktora sorun kullanın 🙂 hemen kesiyor bulantıyı ben üç cocukya da kullandm smdi dordncu gebelik yine kullanıyorum bir sorunnyasamadm
Dolunay_ canselbalta ben hem prilam kullandım hem de zararlı ama fanta içtim. Normalde 10 yıldır falan ağzıma gazlı içecek koymamıştım ama çaresizlikten bunu okumuştun denemek istedim işe yaradı. İşe giderken yanıma bi fanta bi çubuk kraker alıyordum. İyi geldi bana
bhbebikannesi Nane limon içebilirsiniz .Ya da prilam kullanın doktorunuza sorup .bende 14. haftama kadar kustum fakat hiçbirsey işe yaramadı bende maalesef
Leylayz canselbalta bende sizin durumdaydım atamamak daha kötü sürekli dolu hissediyorsun, doktorum zofer diye bir hap verdi iyi geliyordu, bulandıkça alıyordum şuan 11 haftadayım hala var ama başlardaki kadar yok ve size tavsiyem naneli şekerde iyi geliyor
Asena17 canselbalta hımm mutlaka doktoruna git ilac yazsin cok kotuysen suanlik kraker tuzlu seyler yemeni oneririm en azindan bastirir biraz