Merhaba arkadaşlar,
doktorumun muayenehanesini aradım doktorun tatildeymiş. yarın başka doktor gideceğim ama Sizlerede bir sormak istedim. Dün akşamdan bu zaman sol tarafımda yumurtalık gibi geldi bana 5-10 saniye süren batıp çıkan sancım oluyor sonra geçiyor 2-4 saat sonra tekrar oluyor. Bu durumu yaşayan var mı aranızda?