Mom726272 Hanımlar sılk&blue pamuklu balensiz Sütyen kullanan var mı sen bedeni 85 sanırım kalıbı büyük mü kullanan varsa yazabilir mi yada önerdiğiniz uygun fiyatlı Sütyen önerisi istiyorum emzirme sütyeni mi alsam acaba
metehaninannesiii Mom726272 emzirme sutyeni al daha iyi civilde en son 30 tl ben baya memnun kaldim ilerde emzirirkende rahat edersin simdi o a101 dekini alsan emzirme zamanu tekrar sutyen alacaksın hic gerek yok
Ays0 Onu kullanmadim ama 15 günlük bir anne olarak kesinlikle en ucuzu bile olsa emzirme sütyeni al derim. Çünkü bebek her an emmek isteyebiliyor ve bildiğin 15 gündür memem dışarıda geziyorum 😂
Mom726272 Ays0 😅😅😅 haklısın çok teşekkür ederim 💚 😍 ah minik bebekler sürekli ağzı sağa sola çevirip meme arar şimdi o 🙈😅
Nundiyebiri Ays0 ahahahha şuan bende öyleyim südyen takmıyorum atletle geziyorum eşim bana sütlegen diyor 🤦
Mom726272 metehaninannesiii doğru ya haklısın sonra mecbur kalıcam şimdi kalitesi de düşündürür tabi e bebekte emzirme sütyeni vardı nette görmüştüm de meme ucunu belli eder mi hepsi göğüs pedi kullansam da belli olur mu acaba
Ays0 Mom726272 beni komple meme gibi görüyor çocuğum ağzı açık bekliyor sesimi duyunca ağız açılıyor 😂😂
metehaninannesiii Mom726272 ben e bebektekini kullanmadim civilden aldim oyle gogus ucumu belli etmedi hic ama yinede dışarıya cikarken su makyaj goz silme mendilleri varya kucuk onlarfan koydum her ihtimale karşı o kadar gogus pedlerinde bana kasinri yapti baya
Ays0 Nundiyebiri emzirme sütyeni takıyorum hava sıcak süt akıyor, atletini giyiyorum yine aynı en son saldım çayıra mevlam kayıra diye memeler dışarıda gezmeye başladım. Damlaya damlaya dolanıyorum 😂😂