Selam kızlar bende çok şükür doğum yaptım. Bugün 5. Günüm. Pazartesi günü doktora gttm doktor bebekte gelişim geriliği ve suyunda azalma olduğunu söyledi. alış-veriş falan yapmıştım ama elbiseleri yıkamıştım onlari tele serip hemen salı günü Araştırma hastanesine gttm. Anlayacağınız hiç bisey almadim yanıma ve öylece doktora gttm. Onlarda sıkıntı olduğunu söyledi nst ye bagladilar sancım çıktı. Hemen yatışım yapıldı. Aksam 19.30 da spinal sezeryana alındım. Ve doğumumu yaptım . Prensesimi 20.02 de aldım kucağıma❤