kelestugce Kızlar günaydın Dün akşamdan beri sancılarım vardı ama sabah 6 dan beri geçmeyen bel ve kasık ağrım var çok kasılıyor doğum belirtisi olabilir mi sizce hemen hastaneye de gitmek istemiyorum nişanım da gelmedi 🥺🥺38 haftalık hamileyim bu arada
PksyHnfe kelestugce günaydın 😇 haftaniz doğuma yakın yavaş yavaş doğum sancıları geliyor olabilir.. sancıların sıklığını süresini kontrol edin, ılık duş alın ve sakin kalmaya çalışın :) eğer devam ederse de doktorunuzla görüşün bence ona göre bı yol cizersiniz