Gokce91 doktorum karbonat aşırı ödem yaptığı için asla önermedi,tuzdan beterdir dedi.Yoksa ben de soda içemiyordum midemi bulandırıyordu karbonat içerdim gebelikten önce,şimdi içmedim hiç ödemden ötürü.Gaviscon en iyisi bu arada,midesinden ameliyat olmuş ve aşırı hassas bir midesi olan biri olarak söyliyim aylardır kullanıyorum 34+3 hala kullanıyorum,dakikasında çözüyor.