Kızlar 34 haftalığım iki gündür aynı saatlerde sancım oldu , bu zamana kadar böyle bi sancı hiç hissetmemiştim . İlk kez 2 gündür kasıklarımdan bele doğru vuruyor uykumdan uyandırıyor resmen . Ayağa kalkınca veya pozisyon değiştirince geçiyor , bu haftalarda başlaması ve iki gündür aynı saatlerde başlaması normal mi acaba çok tedirgin oldum şuan ?