Ysmnbdl Kızlar bir hafta önce sezeryan oldum normalde hiç göbeğim yoktu ama şimdi sanki 3 aylık gibi duruyo göbek 😖 kullanan bilen lütfen korse önersin
Seda_nrr Ysmnbdl Yamuna korseyi çok övüyorlar bende ondan kullanıcam doktorunuz izin verdiyse kullanmaya başlayın ama 🙏🏻
Gizemin-minnakI @Ysmnbdl canım yamuna ve ya owli ama sezeryanlıysan yamuna önden düğmelilerdwn rahatsız eder mi bilemiyorum.
pehlivant mucizebebek03 Hamilelikten önce xs bedendim. Fakat korseyi ne olur ne olmaz diye m beden aldım. Genellikle doğum sonrası için m beden öneriliyordu riske atmak istemedim.
Gizemin-minnakI @Ysmnbdl owlide öneriliyor. Şöyle söylim size yamuna önden Çelik balenli . Owli de bantlı çıtçıtlı biraz daha rahat olabilir . İkisnide netten bakabilirsiniz.
mucizebebek03 pehlivant Anladım canım peki tam oluyor mu geniş durmuyor mu bende m beden giyiyordum 2 ay var doğuma hangi beden alsam kararsız kaldım çok 🤦🏻♀️🤷🏻♀️
pehlivant mucizebebek03 S gözüme küçük geldi korsenin esneklik payı yok çünkü. Zaten üç aşamalı yani üç kancası var m beden her türlü olur diye düşündüm. Aslında beden aralığı ölçü olarak yazıyordu ürün tanıtımında kendi sitesinde. Ordan bi bakın isterseniz