Yesimiko- geçmiş olsun bende yeni çıktım hastaneden antibiyotiklerle ilaçlarla kendime gelebildim ben yüksek ateşle gitmiştim. Düştü evde karantinaya girdim. Ama maalesef psikolojim berbat oldu kendimi saldım ben siz salmayın illa ki dayanacaksınız onun için sürekli güçlü durun verdikleri antibiyotiklerin zararı olmuyor bebeğinize ve siz daha kolay atlatıyorsunuz idrardan atıyorum hala ben allah yatdımcınız olsun