Emmeal Happy-41 anne olmak gerçektende zormus ben bu derece zorlayacağını düşünmemiştim uyuyabilmek icin eşime ağladım resmen ama yok sağ sol dönüyorum kalkıyorum ayakta uyucam galiba😅😓
BurcuArslan Keşke uyusak sabah oldu ağrılar bizi rahat bırakmıyor ağrılar bıraksa nöbeti tuvalete devrediyor sıkıldım tuvaletten keşke uyusak mışıl mışıl bebekler doğmadan doysak uykuya
Sinemis35 2papatyaannesi bel ağrısı beni uyutmuyor valla tek derdim o suan34+0 olduk tüm hamilelik boyunca en zorlandığım şey gece uykusu oldu bu ay
Happy-41 2papatyaannesi onu yazmayı unutmuşum birde kramplar var aniden gece gündüz demeden bacağa giren 😞
Happy-41 2papatyaannesi biz hamilelerin şikayeti bitmez öyle mucizevi biseyki tüm vücudumuz organlarimizin yeri bile değişiyor ama kesinlikle size katılıyorum hem herturlu ağrı sancıyı çekiyoruz ama bebisi düşününce bi hareketini hissedince hersey geçiyor çok şükür annelik böyle bisey sanırım sağlıkla sihatle kavuşalım inşallah bebekleriimize 🥰
Fatma7666 2papatyaannesi Kesinlikle bebeğinin hareketlerinin sürekli artması seni tekmelemesi falan değer işte ohhh annelik Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah bizleri de evlatlarımıza kavuştursun 🥰🤲