Merhaba herkese 36+5 deyim 1 saat önce lavaboya çıktım geldim yattım daha sonra karnıma bi sancı girdi hala tuvalet varmış hissi gibi ama afedersiniz gidiyorum yok uzanıyorum o his geçmiyor da ve belim de agrıyor dr kontrolüm iki gün sonra bilgisi olan yazabilir mi