Pnr94 Merhaba kızlar ben 32+4 günlüğüm doktora gittim ve çocuk baş aşağı dönmüş 1 cmde açıklık olduğunu söyledi 36 haftaya kadar yat çok kalkma dedi sürekli yatmak halindeyim benim gibi yaşayan oldu mu dikkat etmezsem küveze girer korkusuyla kalkmıyorum
Merve5561 Pnr94 ben de 32+3um 25.haftadan beri 7mm acilmam var yatiyorum hep cuma randevum var bakalim insallah daha cok acilma olmamistir insallah zamaninda dogum yapariz
mervec Pnr94 geçmiş olsun canım ne şikayetle gittin allah sifs versin inşallah bende seninle aynı gundeyim ve ağrılarım çok ondan soruyorum
Prensesoykum Pnr94 34 haftalığız sancı çıktı nst de yatış verdiler şuan hastanedeyiz ciğer geliştirici yaptılar
Birglbiray 1 cm açıklıkla 40.haftasını geçenler okudum burada endişe etme dikkat et ani hareket yapma yeter çok ağır işler yapma her ihtimale karşı iğne vuruyorlar diye biliyorum vurmadılar mı size?
Pnr94 mervec sancım vardı ama çok değil zaten kontrole gidicektim o günde gidince farkettik gitmesem açılma olduğunu anlıcak bi ağrı yaşamadım açıkcası eve gönderdi hastanede bi yatış yapmadı🙄
mervec Pnr94 ay gerçekten mi bende iki gündür ağrı çekiyorum eşim üşüttün diyip götürmüyor ya korkuyorum böyle şeyler duyunca da yarın agrım geçmezse koşa kosa gidicem valla açılma için ne yaptı peki doktor
Gulyllu Bende aeninle aynı durumdayım arkadasım 31.haftada farketti benim doktorumda 3 hafta yatış verdi en azından 34. Haftayı doldursun diye haftaya kontrolüm var bakalım
Gulyllu Pnr94 zaman geçmiyor valla birde bir oğlum var eşim herşey ile ilgileniyor ama mecbur o işteyken bütün yük bende başka kimsemiz yok çünkü bakıcak
Nidanurfirat Nasıl anladı doktor açılma olduğunu ne şikayetle gittiniz bende33 haftalık olucam da hiç Alttan muayene etmediler nst ye de bağlanmadım
Gudigudi Nidanurfirat benim 36. Haftada sancim basladi nstde kasilmalar cikti. Doktor alttan muayene etti 1.5 cm acilma cikti.
Gudigudi Nidanurfirat benim 36. Haftada sancim basladi nstde kasilmalar cikti. Doktor alttan muayene etti 1.5 cm acilma cikti.
Pnr94 Gulyllu mervec Nidanurfirat Nidanurfirat [bilinmeyen] evet aynı dediğiniz gibiyim bende 35 haftayı çıkartmaya çalışıyorum kalkmadanda olmuyor ki
Pnr94 mervec benim ultrason da döndüğünü gördüde alttan muayene yaptı ben kontrole gitmiştim hafif ağrılar vardı ama normal dedim açıkcası