İlk doğumum epidural sezeryan oldu sadece kesilen bölge uyuşuyor ameliyat anında ayaklarımı hissediyorum demistim bu şekilde olacak dedi doktor çok çabuk ayağa kalkıyorsun belden iğne yapılıyor omuzdan katater takılıyor ilaçlar ordan veriliyor ben çok memnun kaldım ikinci doğumum 7 Eylül’de nasipse yine öyle olacak